Download ဆြဲရန္ ပံုကိုႏွိပ္ပါ

Download ဆြဲရန္ ပံုကိုႏွိပ္ပါ
Download ဆြဲရန္ ပံုကိုႏွိပ္ပါ

Thursday 14 November 2013

ျမန္မာႏိုင္ငံရဲတပ္ဖြဲ႕အေၾကာင္း တစ္ေစ့တစ္ေဇာင္း ( ရင္ဖြင့္စာ ) >>>“ံHWH ဥံဳ ေပးစာ၊တိုင္စာ၊ရင္ဖြင့္စာ က႑”

ကၽြန္ေတာ္တို႕က ျမန္မာႏိုင္ငံရဲတပ္ဖြဲ႕မွ အေၾကာင္း အမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ ႏႈတ္ထြက္ခြင့္ တင္ထား ၾကသူမ်ားျဖစ္ၾကပါတယ္၊ ျမန္မာႏိုင္ငံရဲတပ္ဖြဲ႕မွာ လုပ္သက္ (10) ႏွစ္ (10) ႏွစ္ေက်ာ္ တာ၀န္ထမ္းေဆာင္ခဲ့ၾကပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ေျပာျခင္တာကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲ႕ ႏႈတ္ထြက္ခြင့္ေတြကုိ နရခ ကေန ထြက္တဲ့ ရက္ႏွင့္ တိုင္း ၊ ခရိုင္ ၊ ၿမိဳ႕နယ္ မွ တဆင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ လက္ထဲသုိ႕ (၁) လ (၁) လေက်ာ္ေလာက္မွ ေရာက္လာရတာ။ ေရာက္မလာခင္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ဟာ တပ္ဖြဲ႕မွာ တာ၀န္ထမ္းေဆာင္ေနၾကရတာပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ လက္ထဲသုိ႕ ထြက္စာ(အမိန္႕) ေရာက္တဲ့ အခ်ိန္ဟာ ၾကာျမင့္ၿပီ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ထမ္းေဆာင္ေနခ်ိန္အတြင္း လစာ ထုတ္ေပးထားေသာ္လည္း အဲသည္လစာဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႕အတြက္ မဟုတ္ေတာ့ပါဘူး။ နရခက ထြက္တဲ့ အမိန္႕က အတည္ပါလို႕ ေျပာတယ္ ။ နရခ မွ ႏႈတ္ထြက္ၾကလာတဲ့ အခ်ိန္ကစၿပီး ကၽြန္ေတာ္တို႕ လက္ထဲ ေရာက္တဲ့ အခ်ိန္အထိ ကာလအတြင္း ကၽြန္ေတာ္တို႕ ထမ္းေဆာင္ခဲ့တာ ဘာလစာမွ မရရွိဘဲ နရခ ႏႈတ္ထြက္အမိန္႕ႏွင့္ တိုင္း ၊ ခရိုင္ ၊ ၿမိဳ႕နယမ်ားသုိ႕ ျဖတ္သန္းခ်ိန္အတြင္း လစာ မရေပးမည့္ ျပႆနာတစ္စံုတစ္ရာ ျဖစ္ခဲ့ရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ရဲစည္းကမ္းျဖင့္ အေရးယူခံရမွာ ေသျခာပါတယ္။ေနာက္ဆံုး ကၽြန္ေတာ္ေျပာျခင္တာက ကၽြန္ေတာ္တို႕ လက္ထဲ ေ၇ာက္တဲ့ အခ်ိန္ထိ လစာကုိ ေပးေစလိုျခင္ပါတယ္။ အဲဒါမွလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႕ အခ်ိန္ေတြ အလဟသ မျဖစ္မွာပါ။ လူႀကီးေတြ အေနျဖင့္ ဒါေတြကုိ ဆင္းစားေပးေစလိုျခင္ပါတယ္။ တပ္ဖြဲ႕၀င္တစ္ေယာက္အေပၚ ႏႈတ္ထြက္သြားတယ္ ဆိုၿပီး မ်က္နွာလႊဲ ခဲပစ္ေတာ့ မျဖစ္ေစျခင္ဘူးဟု  ရင္ဖြင့္လိုက္ပါရေစဗ်ာ ....
 
ေပးပုိ႕သူ ......ၿပည္သူတစ္ဦး
 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

“ံHWH ဥံဳ ေပးစာ၊တိုင္စာ၊ရင္ဖြင့္စာ က႑”သို႔ သတင္းမ်ား ေပးပို႔လိုပါက hwhforandroid@gmail.com သို႔ ဆက္သြယ္ေပးပို႕ႏိုင္ပါျပီ။ ေပးပို႔သူမ်ားအေနနဲ႔ အမည္၊ လိပ္စာ၊ မွတ္ပံုတင္ ဖုန္းနံပါတ္ အျပည္႔အစံုကို ထည့္ေရးေပးေစလိုပါတယ္။ (ျပည္တြင္းျပည္ပ သတင္းဌာနမ်ား၏ သတင္းစာ၊ ဂ်ာနယ္မ်ားတြင္ ေဖာ္ျပႏိုင္ရန္ ဆက္သြယ္ေမးျမန္း စံုစမ္းႏိုင္ရန္ ရည္ရြယ္သည္) ။ သတင္းတြင္ မေဖာ္ျပေစလိုပါက "သတင္းတြင္မေဖာ္ျပေစလိုပါ"ဟု ထည့္သြင္းေရးသားေပးပို႔က သတင္းေပးပို႔သူရဲ႕ ဖုန္း ႏွင့္ အခ်က္အလတ္မ်ားအား HWH ဥံဳ Adminမ်ားမွ တပါး မည္သူကိုမွ် ေပးမသိေစဘဲ သိမ္းဆည္းထားပါမည္။ အခ်ိဳ႕ေသာ ပုဂိၢဳလ္ေရးဆန္ေသာ သတင္းေပးပို႔မူမ်ားတြင္ ေပးပို႔သူအား ဖုန္းျဖင့္ တာ၀န္ယူႏိုင္/မႏိုင္ အတည္ျပဳခိုင္းပါမည္။ အခ်က္အလက္ျပည့္စံုေသာ မတိုေတာင္းေသာ သတင္းမ်ားအားလံုး တင္ေပးပါမည္။ 

No comments:

Post a Comment